در حال بارگذاری ...
از هفتم دی در تماشاخانه مهر

«دلشوره» روی صحنه خواهد رفت 

نوانمایش «دلشوره» به کارگردانی محمدرضا طهرانی‌صادق از هفتم دی ساعت ۱۹ در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه خواهد رفت. 

به گزارش ایران تئاتر، نوانمایش «دلشوره» همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) به کارگردانی محمدرضا طهرانی‌صادق از 7 دی در تماشاخانه مهر حوزه هنری پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

نمایش «دلشوره» به همت کانون محمدیه؛ نوجوانان محله دروازه‌غار تهران تولید شده است و به مدت سه شب روی صحنه می‌رود.

علی اصغر جزی، نازنین جزی، امیرحسین جمالی، حسن ذاکری، محمد رضائیان، امیرمهدی فهیمی راد، محمدعلی قیومی هوشیار، امیرحسین عامری، محمدطه عیسی زاده، کامران غفاری، سید محمدمتین مشیری و علیرضا نورانی بازیگران نمایش «دلشوره» هستند.

در خلاصه این نمایش آمده است: «همه چیز از آن روز شروع شده که شایعه همه شهر را فرا گرفت. وقتی چنین شد آوازه‎ایش همچون فضای مسموم تمام فضای شهر را آلوده کرد. بعد از چند روز بالاخره همان‌طور که انتظارش می‌رفت اخبارش به باغ هم رسید. فضا به‌گونه‌ای ملتهب شد که ولوله‌ای بین کارگران افتاد و بعد از آن...» 

امیرعلی حاجیان‌زاده (دستیار اول کارگردان)، امیرعلی فهیمی‌راد (مدیر صحنه)، امیرحسین عامری (مدیر تولید)، سجاد مولایی (مدیر روابط عمومی)، علیرضا ضیایی (مدیر رسانه)، مهرداد غفاری (مدیر پشتیبانی) و علی راد (طراح پوستر) عوامل این اثر نمایشی هستند. 

نمایش «دلشوره» از 7 تا 9 دی ساعت 19 روی‌ صحنه خواهد رفت. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت رایگان این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» تمدید شد

خانه موزه خیمه‌شب‌بازی ایران به‌منظور گردهمایی و رقابت سازنده هنرمندان خیمه‌شب‌بازی و ارتقا سطح کیفی این‌گونه نمایش سنتی ایرانیف مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تمدید کرد.

|

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

نظرات کاربران